Hotel Senator , Starachowice Hotel Senator , Starachowice
menu

Bezpieczny hotel

  1. Hotel Senator
  2. Hotel
  3. Aktualności
  4. Szczegóły aktualności
01 czerwca 2020

Drodzy Goście,

Z wielką radością przyjęliśmy decyzję o ponownym otwarciu obiektów hotelarskich.  Cieszymy się ogromnie, że będziemy mogli Was gościć w naszym hotelu i dołożymy wszelkich starań aby zapewnić Państwu bezpieczne warunki pobytu, a personelowi bezpieczeństwo podczas pracy. W związku z pandemią koronawirusa (SARS-CoV-2) wdrożyliśmy szereg procedur i zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS z dnia 28.04.2020 w hotelu Hotel Senator*** obowiązują następujące zasady:

 

RECEPCJA

  1. Przy głównym wejściu do hotelu znajduje się płyn do dezynfekcji rąk i każdy Gość jest proszony o jego zastosowanie bezpośrednio po wejściu,
  2. Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jeden Gość,
  3. Gość wypełnia kartę meldunkową w wyznaczonym do tego miejscu, z zachowaniem odległości co najmniej 2 metrów od następnego Gościa,
  4. Systematycznie dezynfekujemy środkami odkażającymi: ladę recepcyjną, pin pady, długopisy i karty pokojowe po każdym Gościu,
  5. Stanowisko recepcji jest zabezpieczone pleksą, a pracownicy obsługują Gości                 w jednorazowych rękawiczkach, przyłbicach/maseczkach,
  6. Zachęcamy do płatności bezgotówkowej,
  7. Na życzenie Gości w recepcji można zakupić maseczkę jednorazową  i rękawiczki,
  8. Każdy Gość z podejrzeniami chorobowymi będzie poddany pomiarowi temperatury, 

 

POKOJE

  1. Każdy pokój po opuszczeniu przez Gościa jest wietrzony (na życzenie ozonowany),
  2. Dezynfekujemy wszystkie powierzchnie dotykowe takie jak: stolik, biurko, klamki, włączniki światła, sterowniki klimatyzacji, piloty, zestaw do parzenia kawy i herbaty, kran, blat, sedes,
  3. Z pokoju usunęliśmy: asortyment minibaru, dodatkowe poduszki oraz narzutę na łóżko,
  4. Podczas pobytu pokój będzie sprzątany tylko na życzenie Gościa (dotyczy to również wymiany ręczników i pościeli),
  5. Regularnie czyścimy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach
  6. Posiadamy system wentylacji z wymiennikami krzyżowymi, gdzie powietrze wchodzące jest zasysane z zewnątrz i nie miesza się,
  7. W pokoju mogą przebywać tylko osoby zameldowane,
  8.  Pracownicy housekeepingu wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe oraz maseczki/przyłbice

 

RESTAURACJA

  1. Codziennie wietrzymy i okresowo ozonujemy restaurację,
  2. Każdy Gość przed wejściem na salę restauracyjną dezynfekuje ręce, 
  3. Śniadania i posiłki serwujemy w restauracji z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików przy zachowaniu min 2 m odległości miedzy osobami spożywającymi posiłki (odstęp nie dotyczy osób mieszkających w pokoju),
  4. Zachęcamy Gości do skorzystania z bezpłatnego room servicu (posiłki serwowane do pokoju),
  5. Stosujemy jednorazowe karty menu oraz podkładki na stoliki wymieniane po każdym Gościu,
  6. Sztućce, porcelana i szkło wyparzamy, nie polerujemy,
  7. Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny,
  8. Zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku,
  9. Zachęcamy do płatności kartą płatniczą,
  10. Kelnerzy i kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach/maseczkach

 

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  1. W holu recepcyjnym, restauracji oraz na każdym piętrze hotelu przy windach znajduje się płyn do dezynfekcji rąk,
  2. Systematycznie dezynfekujemy: klamki, poręcze, barierki, włączniki światła, windy hotelowe oraz toalety,
  3. W łazienkach ogólnodostępnych umieszczone są mydła antybakteryjne oraz instrukcje poprawnego mycia dłoni,
  4. Okresowo dezynfekujemy i ozonujemy pomieszczenia wspólne: sale konferencyjne, kącik zabaw, siłownię itp.

 

BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE GOŚCI I PRACOWNIKÓW

  1. Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w toaletach,
  2. Zalecamy Gościom dezynfekcję rąk przed wejściem do hotelu oraz restauracji,
  3. Prosimy o noszenie maseczek podczas poruszania się w przestrzeniach wspólnych,
  4. Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich co najmniej 2 metry,
  5. Personel przed przystąpieniem do pracy poddawany jest pomiarowi temperatury,
  6. Zapewniamy obsłudze środki ochrony indywidualnej w tym, maski, przyłbice, rękawiczki oraz środki do dezynfekcji rąk i powierzchni,
  7. Zmodyfikowaliśmy procesy i zadania, aby zminimalizować kontakty pomiędzy pracownikami,
  8. Ograniczamy korzystanie pracowników z przestrzeni wspólnych jak szatnie                    i pomieszczenia socjalne,
  9. Wdrożyliśmy szczegółowe procedury bezpieczeństwa dla pracowników w każdym dziale hotelu

Procedury postępowania w przypadku podejrzenia u Gościa hotelowego zakażenia koronawirusem

  1. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, Gość nie powinien zostać wpuszczony na teren obiektu. Pozostanie poinstruowany o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
  2. Jeśli Gość mieszka w hotelu pozostanie czasowo odizolowany w dedykowanym pokoju, a dyspozytor medyczny powiadomiony o podejrzeniu zakażenia. Incydent zostanie zgłoszony do kierownictwa obiektu, co umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała osoba, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami obiektu oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
  3. Zostanie ustalona lista pracowników oraz klientów (jeśli to możliwe) obecnych w tym samym czasie w częściach obiektu, w których przebywał klient oraz zostaną zastosowane wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego odnoszące się do osób, które miały kontakt z zakażonym.
  4. W przypadku stwierdzenia zakażenia zostanie wstrzymane przyjmowanie Gości  i powiadomiona właściwa miejscowo powiatowa stacja sanitarno-epidemiologiczna.

Procedury zapobiegawcze: podejrzenie zakażenia koronawirusem u pracownika/obsługi

  1. Personel hotelu został zapoznany odnośnie wprowadzonego protokołu związanego z wirusem COVID-19 (przekazane zostały najważniejsze wytyczne i obowiązki w tym zakresie).
  2. Pracownicy i obsługa hotelu zostali poinstruowani, że w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinni przychodzić do pracy, powinni pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, oddziałem zakaźnym, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
  3. W przypadku wystąpienia u pracownika wykonującego swoje zadania na stanowisku pracy niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem, zostanie  niezwłocznie odsunięty od pracy i odesłany transportem indywidualnym do domu. Wstrzymane zostanie przyjmowanie klientów, powiadomiona właściwa miejscowo powiatowa stacja sanitarno-epidemiologiczna.

 

Pomóżcie nam!

Podzielcie się z nami tym co możemy jeszcze zrobić, abyście czuli się u nas bezpiecznie!

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij