Hotel Senator , Starachowice Hotel Senator , Starachowice
menu

Bezpieczny hotel

  1. Hotel Senator
  2. Hotel
  3. Aktualności
  4. Szczegóły aktualności
01 czerwca 2020

Drodzy Goście,

Z wielką radością przyjęliśmy decyzję o ponownym otwarciu obiektów hotelarskich.  Cieszymy się ogromnie, że będziemy mogli Was gościć w naszym hotelu i dołożymy wszelkich starań aby zapewnić Państwu bezpieczne warunki pobytu, a personelowi bezpieczeństwo podczas pracy. W związku z pandemią koronawirusa (SARS-CoV-2) wdrożyliśmy szereg procedur i zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS z dnia 28.04.2020 w hotelu Hotel Senator*** obowiązują następujące zasady:

 

RECEPCJA

  1. Przy głównym wejściu do hotelu znajduje się płyn do dezynfekcji rąk i każdy Gość jest proszony o jego zastosowanie bezpośrednio po wejściu,
  2. Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jeden Gość,
  3. Gość wypełnia kartę meldunkową w wyznaczonym do tego miejscu, z zachowaniem odległości co najmniej 2 metrów od następnego Gościa,
  4. Systematycznie dezynfekujemy środkami odkażającymi: ladę recepcyjną, pin pady, długopisy i karty pokojowe po każdym Gościu,
  5. Stanowisko recepcji jest zabezpieczone pleksą, a pracownicy obsługują Gości                 w jednorazowych rękawiczkach, przyłbicach/maseczkach,
  6. Zachęcamy do płatności bezgotówkowej,
  7. Na życzenie Gości w recepcji można zakupić maseczkę jednorazową  i rękawiczki,
  8. Każdy Gość z podejrzeniami chorobowymi będzie poddany pomiarowi temperatury, 

 

POKOJE

  1. Każdy pokój po opuszczeniu przez Gościa jest wietrzony (na życzenie ozonowany),
  2. Dezynfekujemy wszystkie powierzchnie dotykowe takie jak: stolik, biurko, klamki, włączniki światła, sterowniki klimatyzacji, piloty, zestaw do parzenia kawy i herbaty, kran, blat, sedes,
  3. Z pokoju usunęliśmy: asortyment minibaru, dodatkowe poduszki oraz narzutę na łóżko,
  4. Podczas pobytu pokój będzie sprzątany tylko na życzenie Gościa (dotyczy to również wymiany ręczników i pościeli),
  5. Regularnie czyścimy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach
  6. Posiadamy system wentylacji z wymiennikami krzyżowymi, gdzie powietrze wchodzące jest zasysane z zewnątrz i nie miesza się,
  7. W pokoju mogą przebywać tylko osoby zameldowane,
  8.  Pracownicy housekeepingu wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe oraz maseczki/przyłbice

 

RESTAURACJA

  1. Codziennie wietrzymy i okresowo ozonujemy restaurację,
  2. Każdy Gość przed wejściem na salę restauracyjną dezynfekuje ręce, 
  3. Śniadania i posiłki serwujemy w restauracji z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików przy zachowaniu min 2 m odległości miedzy osobami spożywającymi posiłki (odstęp nie dotyczy osób mieszkających w pokoju),
  4. Zachęcamy Gości do skorzystania z bezpłatnego room servicu (posiłki serwowane do pokoju),
  5. Stosujemy jednorazowe karty menu oraz podkładki na stoliki wymieniane po każdym Gościu,
  6. Sztućce, porcelana i szkło wyparzamy, nie polerujemy,
  7. Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny,
  8. Zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku,
  9. Zachęcamy do płatności kartą płatniczą,
  10. Kelnerzy i kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach/maseczkach

 

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  1. W holu recepcyjnym, restauracji oraz na każdym piętrze hotelu przy windach znajduje się płyn do dezynfekcji rąk,
  2. Systematycznie dezynfekujemy: klamki, poręcze, barierki, włączniki światła, windy hotelowe oraz toalety,
  3. W łazienkach ogólnodostępnych umieszczone są mydła antybakteryjne oraz instrukcje poprawnego mycia dłoni,
  4. Okresowo dezynfekujemy i ozonujemy pomieszczenia wspólne: sale konferencyjne, kącik zabaw, siłownię itp.

 

BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE GOŚCI I PRACOWNIKÓW

  1. Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w toaletach,
  2. Zalecamy Gościom dezynfekcję rąk przed wejściem do hotelu oraz restauracji,
  3. Prosimy o noszenie maseczek podczas poruszania się w przestrzeniach wspólnych,
  4. Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich co najmniej 2 metry,
  5. Personel przed przystąpieniem do pracy poddawany jest pomiarowi temperatury,
  6. Zapewniamy obsłudze środki ochrony indywidualnej w tym, maski, przyłbice, rękawiczki oraz środki do dezynfekcji rąk i powierzchni,
  7. Zmodyfikowaliśmy procesy i zadania, aby zminimalizować kontakty pomiędzy pracownikami,
  8. Ograniczamy korzystanie pracowników z przestrzeni wspólnych jak szatnie                    i pomieszczenia socjalne,
  9. Wdrożyliśmy szczegółowe procedury bezpieczeństwa dla pracowników w każdym dziale hotelu

Procedury postępowania w przypadku podejrzenia u Gościa hotelowego zakażenia koronawirusem

  1. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, Gość nie powinien zostać wpuszczony na teren obiektu. Pozostanie poinstruowany o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
  2. Jeśli Gość mieszka w hotelu pozostanie czasowo odizolowany w dedykowanym pokoju, a dyspozytor medyczny powiadomiony o podejrzeniu zakażenia. Incydent zostanie zgłoszony do kierownictwa obiektu, co umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała osoba, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami obiektu oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
  3. Zostanie ustalona lista pracowników oraz klientów (jeśli to możliwe) obecnych w tym samym czasie w częściach obiektu, w których przebywał klient oraz zostaną zastosowane wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego odnoszące się do osób, które miały kontakt z zakażonym.
  4. W przypadku stwierdzenia zakażenia zostanie wstrzymane przyjmowanie Gości  i powiadomiona właściwa miejscowo powiatowa stacja sanitarno-epidemiologiczna.

Procedury zapobiegawcze: podejrzenie zakażenia koronawirusem u pracownika/obsługi

  1. Personel hotelu został zapoznany odnośnie wprowadzonego protokołu związanego z wirusem COVID-19 (przekazane zostały najważniejsze wytyczne i obowiązki w tym zakresie).
  2. Pracownicy i obsługa hotelu zostali poinstruowani, że w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinni przychodzić do pracy, powinni pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, oddziałem zakaźnym, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
  3. W przypadku wystąpienia u pracownika wykonującego swoje zadania na stanowisku pracy niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem, zostanie  niezwłocznie odsunięty od pracy i odesłany transportem indywidualnym do domu. Wstrzymane zostanie przyjmowanie klientów, powiadomiona właściwa miejscowo powiatowa stacja sanitarno-epidemiologiczna.

 

Pomóżcie nam!

Podzielcie się z nami tym co możemy jeszcze zrobić, abyście czuli się u nas bezpiecznie!

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Hotel Senator S.C. Prokop i s ka, ul. Bankowa 7, 27-200, Starachowice , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane